דף נחיתה חיוני לעסקים מכיוון שהוא מתמקד במטרה אחת, הנעת פעולות ספציפיות ממבקרים. בניגוד לדף הבית, המשמש למטרות מרובות, דף נחיתה נועד להמיר מבקרים ללקוחות.
על ידי הצגת קריאה ברורה לפעולה (CTA), עסקים יכולים להוביל לקוחות פוטנציאליים לבצע רכישה, להירשם לניוזלטר או כל פעולה רצויה אחרת. בנוסף, דפי נחיתה מותאמים למנועי חיפוש, משפרים את הנראות ומושכים תנועה ממוקדת.
הם גם מאפשרים לעסקים לעקוב אחר התנהגות המשתמשים ולמדוד את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים. עם היכולת לבחון ולשפר אלמנטים כמו כותרות, תמונות ו-CTAs, עסקים יכולים לשפר באופן מתמיד את שיעורי ההמרה שלהם.
דפי נחיתה מייעלים את מסע שהלקוחות שלכם יעברו, מקלים על השגת יעדים עסקיים ומדידת הצלחה, מה שמקטין את עלויות השיווק.